בגדי ים לחזה שופע (לפי מידת חזיה) במחירים מעולים

לבעלות חזה שופע לא פשוט למצוא בגדי ים (אני מתכוונת לחלק עליון). המבחר בארץ מצומצם מאוד ויקר, והלב נחמץ לנוכח המבחר העצום של בגדי הים לבעלות חזה קטן בעיקר.

בפוסט הקודם המלצתי על האתר של belle-lingerie, שהוא המועדף עליי לרכישת חזיות באינטרנט. 

באתר זה אפשר לרכוש גם בגדי ים במחירים טובים, לפחות חצי מהמחיר שהם נמכרים בארץ (לפעמים גם שליש ואולי אף יותר, כי הערך של המטבע הבריטי ירד מאוד בתקופה האחרונה), מבחר הרבה יותר גדול (צבעים ודגמים נוספים ומותגים שאין בארץ בכלל). המידה היא לפי מידת החזיה, אבל כפי שכבר הזכרתי, היא יכולה להשתנות במעט מדגם לדגם ומחברה לחברה.
ההתמצאות באתר דיי פשוטה, ואפשר לסנן את החיפוש לפי הפריט שמחפשים, מידה, מותג, צבע ועוד.

הסינון יקל על החיפוש באתר.

השנה עדיין לא רכשתי משם בגדי ים, אך בשנה שעברה רכשתי משם שתי חזיות בגד ים, לפי מידת החזיה שאני לובשת במותג freya: חזיה אחת היתה של המותג "pour moi" שהתאימה בדיוק ועלתה 12.5 £. החזיה השניה היתה של "freya". הזמנתי אותה בצבע שמנת (ראיתי אותה באתר של רשת הלבשה תחתונה ידועה בצבע אחר במחיר של 300 ש"ח). המחיר שלה באתר היה 17 £.

חזיית בגד ים של pour moi
חזית בגד ים של freya



טווח המידות רחב מאוד- עד קאפ K, וגם בהיקפים הטווח הוא רחב. שמתי לב שהמבחר מצטמצם  מאוד כשמדובר בקאפים גדולים מאוד (JJ, K... ), אבל בכל זאת לדעתי, רוב השופעות בהחלט יוכלו למצוא שם בגד ים לטעמן ובמחיר נוח. משלוח לארץ עולה 6.95 £ ואפשר לשלם דרך פייפאל. 

תגובות

  1. קודם שאני אמצא חזיות נשים לחזה גדול כמו שיש לי אחכ אחפש בגד ים

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה